Top
FAQ
Q: Hoe kan ik bestellen?

A: Wanneer u  een product heeft gezien die u zou willen bestellen, plaatst u die in het winkelwagentje door op "Bestel" te klikken. Klik vervolgens op "Naar winkelwagen". Loop alle stappen door en u heeft de bestelling geplaatst.

Q: Hoe kan ik betalen?
A: U kunt op verschillende manieren betalen:

  • Via Ideal (NL)
  • mr cash (BE)
  • Via Paypal
  • Rembours (aan de postbode)
  • Vooruitbetaling via bankoverschrijving
  • Bij afhalen/bezorging


Q: Krijg ik een order bevestiging?
A: Ja, zodra uw bestelling geplaatst is krijgt u automatisch een bevestiging gestuurd naar het door u opgegeven email adres.

Q: Wat zijn de verzendkosten?
A: Alle prijzen aangaande verzending kunt u op deze pagina terug vinden.

Q: Verzenden jullie ook naar het buitenland?
A: Ja maar alleen Zone Euro 1. Woont u buiten deze zone, vraag dan naar de mogelijkheden via onze contact pagina.

Q: Hoe snel leveren jullie?
A:We streven ernaar om alle bestellingen er met 1 werkdag  te verzenden. Echter als u kiest om te betalen via bankoverschrijving, zal er gewacht worden tot het bedrag op de rekening bij geschreven staat.

Q: Kan ik een bestelling annuleren?
A: Ja dat kan. Echter vragen wij u hier wel snel mee te zijn want als wij eenmaal verzonden hebben, kunnen wij dit niet meer terug halen en zult u de bestelling naar ons  terug moeten sturen. Kosten hiervoor zijn voor uw rekening. 

Q: Mag ik een product retourneren?
A: Ja dat mag, mits in de originele verpakking, het etiket moet intact zijn en de het product vrij van geurtjes en vlekken zijn. U heeft 14 dagen bedenktijd. Besluit u het product terug te sturen dan zouden wij daar graag eerst een melding van willen hebben. Vanaf het moment dat u melding gemaakt heeft, heeft U wederom 14 dagen de tijd om de zending terug te sturen. Retour kosten zijn voor uw rekening.
Tevens vragen wij u dit formulier mee terug te zenden.


Q: Mijn gewenst product is uitverkocht, wat nu?
A: Producten die niet leverbaar zijn kunt u reserveren door het contact formulier in te vullen, en daarin aan te geven welke wol u zou willen reserveren. In dat geval zullen wij deze reservering doorgeven bij onze leverancier. Wij zullen dan een email ontvangen wanneer het product weer leverbaar is, en u daarvan op de hoogte brengen. Het product word dan voor u (in overleg) besteld en moet vanuit het buitenland komen.


Staat uw vraag er niet bij, gebruik dan het onderstaande formulier om uw vraag te stellen en wij zullen u z.s.m. antwoorden.

@